torsdag 11 februari 2010

Nygräddat....

Hejsan!!




De har anlänt de ljuvliga formarna från Kalasfårm. Tänk att baka med blommor.. . så underbart!





Man känner att det vänt, även om vi har vinter och det knirrar och knarrar under fötterna.
Mina små djur har rimfrost i skägget när vi varit ute. Så söta...


Vill slänga ut alla mina fat och gratängformar, och tänk att duka fram med krispigt grönt känns nyttigt och fräscht......:-)




Eller kanske känna doften av nybakade muffins, mums.
Nej... nu är det dags att bege mig ut i butiken... Jag har precis fått massor med underbara blommor... bland annat hortensior i olika färger och underbart vackra stora rosor i bland annat brunrosa, vita och härligt röda till alla hjärtans dag...
På återseende, mina kära läsare...









2 kommentarer:

  1. Hej Annika,
    Christine blev jätteglad för boken "Till min dotter" som jag skrev frenetiskt i. Även cupcake formarna blev uppskattade, för då blir det roligare att bjuda på goda chokladmuffins som hon älskar.
    Stora kramen från Anne (Levaidag.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. säger det som jag alltid säger - MYSSIGT ! va har man gjort utan DIG - Gräddelin Annika!?
    KRAM

    SvaraRadera