lördag 14 maj 2011

Ja, jag lever!!!

Hej på er!
Nu var det verkligen längesedan!
Nu har jag verkligen LOVAT mig själv att jag ska prioritera den här bloggen och er läsare, lite mer!
Hoppas allt är bra med er?

Här är det jättebra! Det är verkligen så skoj i den nya butikslokalen och vi har även kommit in och startat Proud Mary, i vår gamla butikslokal på Storgatan!

Nu snart, händer det massor av roliga grejor på Gräddelin. Vi håller på att planera upp och inreda gränden bakom, där vi kommer servera dagens kaffe och kaka.

Hoppas ni kommer och hälsar på oss då...

4 kommentarer:

  1. Skojar du det är mycket att göra! Känner sååå igen det där. Har abstinens efter dig och butiken och är sjukt nyfiken på Proud Mary!....måste försöka ta mig några minuter och titta in SNART!

    Varmaste kramarna!
    carina

    SvaraRadera
  2. PS...hur gick det med urnan jag beställde från Nordal? Har den kommit än?
    Kram igen :), Carina

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka till bloggvärlden : ) kram

    SvaraRadera
  4. ÄNTLIGEN... men vet att du har mycket att göra! Blev lite shopping av Jessika idag med... Stormlykta som du tipsade om och blå underbara koppar från ib laursen, hoppas att du kan beställa en blå kanna åt mig med! Kram Lisa

    SvaraRadera