måndag 30 april 2012

God Kväll alla ni underbara!!! Har lite att berätta....efter en tids funderingar fram o tillbaka har jag äntligen sålt min del i Proud Mary då jag känner att min passion ligger hos Gräddelin och hos er - nu är det äntligen klart :-)! Fortsättningsvis finns jag alltså bara nere hos töserna helhjärtat till ert förfogande...Vi kommer ta hand om er som alltid o även mer nu när det kommer bli en del förändringar hos oss, och en hel del nytt...så håll utkik här och på Facebook.....VÄLKOMNA!!!
Kram o puss Annika

3 kommentarer:

  1. Men Annika då - var skall jag nu handla mina kläder? Fortsätter du med kläder på Gräddelin? Jaja, bra att fokusera på en sak! Vi ses snart - lycka till!! Maria

    SvaraRadera
  2. Hej! Åååååhhhhh denna underbara affär! Bor tyvärr inte i Trollhättan men tittar in lite då och då hos er på Gräddelin:-) Undrar när repportaget från ditt hem kommer och i vilken tidning??

    /Hanna E

    SvaraRadera
  3. Tror också det är bra att focusera på en affär.. det är alltids å trevligt att kika in där.. fin bild förresten.. me like =)

    SvaraRadera