söndag 29 november 2009

Underbara ni...

God kväll (eller är det dags att säga god natt?) mina kära läsare.
Hoppas att er adventshelg varit mysig och full med god mat och nära och kära!
Min helg har varit full av arbete, jag har ju haft lyxen att få serva min underbara kundkrets med både adventsljusstakar och lite tidig julklappshandel! Är det inte lyx så säg! På något sätt har jag ändå lyckats få en stund eller två över till min kära man. Härligt när det är fullt upp eller vad säger ni?:)
Har ni hunnit adventsstöka hemma? Vänninor till mig har hunnit med att ha framme dammsugaren både en och tre gånger om ryktet stämmer.. Någon adventsljusstake finns ännu inte i mitt egna hem (men jag har ju flera i butiken så jag tycker att det är ursäkt nog!;)). Har lyckats med att få upp lite stjärnor i mina fönster och avnjutit en härlig middag med min man så får nog konstatera att min första advent har varit perfekt ändå!


Här är en av alla härliga adventsljusstakar som finns att erbjuda nere på Gräddelin. Tror dock att denna är tingad av min dotter, men först till kvarn, eller vad heter det?;)
Sov så gott allihopa så hoppas jag att vi ses i veckan!



1 kommentar:

  1. sköt om dig och jobba inte ihjäl dig ! vill ha dig som du är ...kramar från en vän!jag finns här det ska du veta !!!Alltid

    SvaraRadera