tisdag 10 november 2009

MY GOD!

Finns det möjlighet att dygnet kan få ett par timmar till?
Det bara rullar in saker i butiken och jag bara njuuter. Det är så kul!
I fredags stog vi på en mässa för kvinnliga företagare i min lilla stad. Så
vi dukade upp ett matbord med härliga rostiga skålar, vitt porslin, rosa rosor
och mjuka linnedukar. Naturligtvis med massor av levande ljus. Låter det inte härligt?
Nu i veckan kommer det dukar, kuddar, mattor,
och en hel del till ifrån Nyblom & Kollen. Är inte kuddarna underbara?
Tror att dom hade passat strålande i mitt rödvitrandiga kök, eller?;)
ÄNNU MERA VILL HA....

Är dom inte ljuvliga? Kommer finnas i flera olika storlekar,
från 199kronor och uppåt. Mums!


Nu till helgen ska vi ha samkväm efter stängning.
Det blir kransbindning med glögg och tilltugg.
MYSIGT



4 kommentarer:

  1. Hej!

    Så mycke fint du visar...ja iår ä önskelisan lååååååång till tomten!

    Kramizz nilla

    SvaraRadera
  2. Husen!!! hur söta är inte dom.
    Och jag har inte ett enda.....

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. :O husen vill jag HA!

    SvaraRadera
  4. två frågot t din underbara butik: kan man köpa presentkort hos dig? (så jag kan skriva de på listan t svärmor i jul..) och dessa underbara zinkhus,jag har ett sånt hus den minsta, men vad e priserna på huserna? mvh tess metrobloggen.se/tessize ( jag har precis fått barn så ja e liksom fast hemme dygnet runt känns de som, så de var kul att hitta din blog.

    SvaraRadera